کد خبر : 8095
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 14:47

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اعلام کرد:بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در خوزستان به سامانه غربالگری کرونا مراجعه کنند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اعلام کرد:بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در خوزستان به سامانه غربالگری کرونا مراجعه کنند

  مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان خواست برای ارزیابی سلامت خود و خانواده در اسرع وقت به سامانه غربالگری کرونا مراجعه کرده و اطلاعات خود را ثبت کنند. به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد ، صادق جلیلی اظهارداشت: ثبت نام کارکنان ، بازنشستگان ، مستمری بگیران  و بیمه

 

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان خواست برای ارزیابی سلامت خود و خانواده در اسرع وقت به سامانه غربالگری کرونا مراجعه کرده و اطلاعات خود را ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد ، صادق جلیلی اظهارداشت: ثبت نام کارکنان ، بازنشستگان ، مستمری بگیران  و بیمه شده های تامین اجتماعی در سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا امری ضروری است که باید همگی به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: افراد با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir  اطلاعات مورد نیاز را برای غربالگری ، بیماریابی و تعیین وضعیت سلامت خود و خانواده در خصوص بیماری کووید – ۱۹ تکمیل کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: با ثبت نام در این سامانه، ضمن پایش و رصد اطلاعات ارسالی پیگیری های بعدی برای راهنمایی و یا مراقبت لازم در مقابل ویروس کرونا از سوی مراکز درمانی وزارت بهداشت و درمان انجام خواهد شد.

اختصاص بیمارستان‌های میلاد اهواز و شفا مسجدسلیمان به بیماران کرونایی

جلیلی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به اینکه تاکنون بیمارستان‌های میلاد در کلانشهر اهواز و شفا در شهرستان مسجدسلیمان برای درمان بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده است، گفت: علاوه بر این بیمارستان های دیگری در شهرهای اهواز، آبادان، ماهشهر، بهبهان و شوشتر معین بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی در استان هستند.

وی ادامه داد: همزمان با شیوع بیماری کرونا در استان درمانگاه حاد تنفسی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز راه اندازی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: درمانگاه حاد تنفسی بیمارستان امیرالمومنین (ع) به صورت مستقل و ویژه به منظور تشخیص ، پیشگیری و درمان اولیه بیماران حاد تنفسی راه اندازی شده است  تا بیمارانی که با علائم تنفسی مراجعه می کنند ضمن تریاژ شدن و ویزیت از سوی متخصصان داخلی و عفونی در صورت نیاز اقداماتی همچون  انجام آزمایش، گرفتن سی تی اسکن   و در صورت تائید و تشخیص پزشک متخصص ،  در بخش‌های بستری که برای این منظور در نظر گرفته شده است نگهداری شوند .

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با تاکید بر دستور ابلاغی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و معاون درمان سازمان مبنی بر اولویت درمان بیمه شدگان افزود: هیچ گونه محدودیتی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران نداریم.

جلیلی در ارتباط با خرید وسایل و تجهیزات پزشکی حفاظت شخصی برای همکاران درمانی و پشتیبانی خاطر نشان کرد : سازمان تامین اجتماعی هیچگونه محدودیتی برای تهیه و خرید تجهیزات پزشکی ندارد و مراکز در این خصوص اقدام لازم را انجام خواهند داد.

ویروس کرونا یا کووید – ۱۹ ، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۱۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =