کد خبر : 12268
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 12:08

با حکم دکتر خداداد غریب پور مدیرعامل بابک طهماسبی مشاور گروه مالی سرمایه گذاری سپهر صادرات ایران شد

با حکم دکتر خداداد غریب پور مدیرعامل بابک طهماسبی مشاور گروه مالی سرمایه گذاری سپهر صادرات ایران شد

با حکم دکتر خداداد غریب پور بابک طهماسبی به عنوان مشاور رسانه ای شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات ایران منصوب شد.در حکم ایشان آمده است نظر به تجارب و تجربیات ارزشمند جنابعالی با این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل در امور رسانه منصوب می گردید. امید است با استعانت از خداوند منان و

با حکم دکتر خداداد غریب پور بابک طهماسبی به عنوان مشاور رسانه ای شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات ایران منصوب شد.در حکم ایشان آمده است نظر به تجارب و تجربیات ارزشمند جنابعالی با این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل در امور رسانه منصوب می گردید.
امید است با استعانت از خداوند منان و با استفاده از ظرفیت های موجود در جهت پیشرفت اهداف و تحقق برنامه های مرتبط با این حوزه موفق و موید باشید.

شایان ذکر است بابک طهماسبی روزنامه نگار و در حال حاضر مدیر هلدینگ بزرگ رسانه ای خبری خلیج فارس بزرگ‌ترین دفتر رسانه ای کشور می باشد.
در کارنامه ی ایشان مشاور عالی فرماندار اهواز؛مشاور شهردار اهواز؛مشاور فرمانداری های مختلف در استان خوزستان و نیز مشاور عالی نمایندگان مجلس در ادوار مختلف؛همچنین رییس رسانه ی مناطق نفتخیز جنوب و مشاور رسانه ای مدیران کل و مدیران عامل شرکت های صنعتی در خوزستان و کشور دیده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =